2014.03.10. 11:39 a Zokosutazoo

Dubáj 4. - Epilógus - Begyógyulnak a sebek

rog.jpg

Fülsiketítő, ahogy a mögöttem lévő sorban a 4 éves Liza produkálja magát. De azért jól esik hallani, hogy közeledek haza. Remélem Liza sosem tudja meg, hogy a körülőtte ülő hölgyek, köztük anyukája mit keresett Dubájban. Felejtsük el. Mindannyian. Mindent. Tomi kijött értem a reptérre. Úgy tudja fotózáson voltam. Már semmi nem lesz a régi köztünk. A Ferihegyről befele vezető úton még szóval tartom, de közben lopva a gyémántberakásos arany Omega Constellation-ömet nézegetem.

Jártál-e már Budapesten,

dugtál-e már fűtőtesten,

zimme-zum, zimme-zum,

rece-fice bumm-bumm-bumm! 

Fülsiketítő, ahogy a mögöttem lévő sorban a 4 éves Liza produkálja magát. De azért jól esik hallani, hogy közeledek haza. Remélem Liza sosem tudja meg, hogy a körülőtte ülő hölgyek, köztük anyukája mit keresett Dubájban. Felejtsük el. Mindannyian. Mindent.

rog.jpg

Tomi kijött értem a reptérre. Úgy tudja fotózáson voltam. Már semmi nem lesz a régi köztünk. A Ferihegyről befele vezető úton még szóval tartom, de közben lopva a gyémántberakásos arany Omega Constellation-ömet nézegetem.

Még nem tudja, hogy a kiszálláskor megvettem a TOP 100 Leggazdagabb Magyar kiadványt. És pár óra múlva a kádban heverészve, szexuális sérüléseimet áztatva összeírom, hogy melyik kókadtfarkú vagy melegségét kínosan álcázni akaró csilliárdos hazánkfiát hívom fel, hogy legyen a gavallérom. Van az a pénz, amitől begyógyulnak a sebeim.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://azokosutazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr205852454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása