2014.12.28. 10:18 a Zokosutazoo

Kinek Bejrút, kinek a reptéri fogda - Jeruzsálem 6.

moszad.jpg

2P nem érte el a gépet, ott tartották. Remélem nem valamelyik palesztin büntetés-végrehajtási intézményben senyved, nem bírná a kis fokhagyma feneke.  Azóta csak egyszer gondoltam rá, amikor legutóbb Bejrútban elhaladtam egy sisázó előtt. 
Ez az új terepem. Egy jól beágyazott maronita fél-arab család aranyifjú elsőszülöttjének vagyok a „kísérője”. Mellém ült a Budapestre tartó gépen.

Velem ellentétben 2P nem egy rutinos dubajozó. Fogalma nem volt róla, hogy az arab országok látogatása után mindig új útlevelet kell kérni, hiszen új papír az új élet, az új úticél egy új papír az új életbe és így tovább.
Amikor utoljára láttam őt, a boardingnál faggatta az izraeli titkosszolgálat tunéziai pecsétje miatt. Még elkaptam hadaró angol szavait ahogy magyarázza, hogy ő évekkel ezelőtt csak egy golftúrán volt kinn. moszad.jpgMire a Moszadosok persze azonnal megkérdezték, hogy sorolja fel útitársai nevét. Na ekkor láttam, hogy elszakadn a cérna, hiszen egy alkalomra szerveződő golfozó csapattal volt kinn, a keresztneveket tudta, mire a Moszadosok:
- Túl sok embert hívnak Péternek a maga történetében…..

2P nem érte el a gépet, ott tartották. Remélem nem valamelyik palesztin büntetés-végrehajtási intézményben senyved, nem bírná a kis fokhagyma feneke.

Azóta csak egyszer gondoltam rá, amikor legutóbb Bejrútban elhaladtam egy sisázó előtt. 
Ez az új terepem. Egy jól beágyazott maronita fél-arab család aranyifjú elsőszülöttjének vagyok a „kísérője”. Mellém ült a Budapestre tartó gépen.tukor altal homalyosan.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://azokosutazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr16304619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása